Exotic Weddings organizuje: śluby za granicą, śluby w Tajlandii, egzotyczne śluby, podróże poślubne, rocznice ślubu, ślub na plaży, ślub na wyspie, ślub za granicą, odnowienie ślubów
Copyright @ 2011 Exotic-Weddings
    "Chcieliśmy, by nasz ślub był wyjątkowy, dlatego zdecydowaliśmy się na Tajlandię. Wcześniejszy pobyt w "kraju tysiąca uśmiechów" pozostawił niezapomniane wrażenia, dlatego decyzja o miejscu ślubu nie była trudna. Od razu trafiliśmy na Exotic Weddings, a kontakt z Iwonką, nie pozostawiał złudzeń, że to dobra decyzja. Podróż rozpoczęliśmy od Bangkoku, by po czterech dniach dotrzeć na Koh Samui. Pierwsze spotkanie z Terrym, managerem hotelu Pavilion Boutique Resort, utwierdziło nas w słuszności decyzji. Każdy szczegół ceremonii był dokładnie omówiony, a nasze wszelkie sugestie uwzględnione. W prezencie otrzymaliśmy willę z basenem, zamiast rezerwowanego pokoju z jacuzzi na tarasie. Dzień uroczystości był przepiękny. Rano wizażysta zadbał o moją fryzurę i makijaż, które przetrwały w stanie niezmienionym przez cały dzień. Sama uroczystość przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Było niezwykle romantycznie, "nasza piosenka", płatki róż i wspaniałe dekoracje z przepięknymi storczykami. Pastor prowadzący ceremonię zachwycał serdecznością i poczuciem humoru. Ceremonia prowadzona była w języku angielskim, ale oczywiście wygłaszaliśmy też przysięgę w języku polskim. Po tych chwilach wzruszenia nastąpiło uroczyste podpisanie dokumentów, szampan za nasze zdrowie i sesja fotograficzna. Wieczorem, przy pięknie udekorowanym stole, tajskich smakach i szumie fal podziwialiśmy Zatokę Tajlandzką i wspominaliśmy ten wyjątkowy dzień. Fotograf zadbał, by i te szczególne chwile pozostały na zawsze nie tylko w naszej pamięci, ale także na zdjęciach. Następnego ranka udaliśmy się na Krabi, by tam zakończyć naszą dwutygodniową podróż po Tajlandii. Wszystkim, którzy chcą, by ich ślub był niezapomniany, ale nie mają ochoty zajmować się organizacją i formalnościami, gorąco polecamy Exotic Weddings. Iwonka zadba o każdy szczegół i sprawi, że jedyne problemy będą dotyczyły wyboru hotelu, czy kolorystyki dekoracji, no i oczywiście sukienki ślubnej. Życzymy wszystkim obecnym i przyszłym Narzeczonym, tak wspaniałej ceremonii jak nasza i oczywiście wiele szczęścia w późniejszym życiu." Klaudia I Irek

Kaja i Adrian Kaja i Adrian Kaja i Adrian Kaja i Adrian
      "Ślub na pięknej, tropikalnej plaży, marzył nam się już od kilku lat. Po zeszłorocznych wakacjach spędzonych w Tajlandii stwierdziliśmy, że byłoby to idealne miejsce. Zauroczyła nas szczególnie niewielka wyspa Koh Phi Phi, dlatego bardzo zależało nam, aby ceremonia odbyła się właśnie tam. Natrafiliśmy na stronę Exotic-Weddings i nawiązaliśmy kontakt z Iwoną, bardzo profesjonalną i godną zaufania osobą, która pomogła zorganizować dla nas ten wyjątkowy dzień i do samego końca czuwała nad wszystkim, aby było tak, jak sobie wymarzyliśmy. Zaproponowany przez nią hotel Holiday Inn na Koh Phi Phi okazał się strzałem w dziesiątkę. Cudowne miejsce, czysta i spokojna plaża z pięknym widokiem na sąsiednie wyspy. Miejsce ceremonii bylo przepięknie udekorowane, a pracownicy hotelu poczynili wszelkich starań, abyśmy czuli się wyjątkowo nie tylko w dzień ślubu, ale i przez cały nasz pobyt. Całość przewyższyła nasze oczekiwania. Iwonko, jeszcze raz serdecznie dziękujemy za pomoc w realizacji naszego marzenia."

Ania i Jacek Ania i Jacek Ania i Jacek Ania i Jacek
  "Ludzie pytali nas – dlaczego Tajlandia? Teraz możemy odpowiedzieć! Bo to piękny kraj, wspaniali ludzie; bo nasz wielki dzień właśnie tam stał się wyjątkowy; bo Pani Iwona to profesjonalistka; nie tylko sprawiła, że nasza ceremonia była taka, jaką sobie wymarzyliśmy, ale również służyła pomocą przez cały nasz pobyt w Tajlandii. Ceremonia była kameralna, tak jak chcieliśmy  i o nic nie musieliśmy się martwić .....no i ta romantyczna kolacja na plaży….. Gdybyśmy dzisiaj mogli coś zmienić – nie zmienilibyśmy niczego. Gorąco polecamy profesjonalny Exotic Weddings i romantyczny Sunset Park.”

Joanna i Rafal Joanna i Rafal Joanna i Rafal Joanna i Rafal
  "Kiedy rok temu oświadczyny odbyły się na plaży w Tajlandii, żadne z nas nie spodziewało się, że finał zorganizujemy również tam. Podczas planowania wyjazdu wakacyjnego na Filipiny pojawił się pomysł ślubu w Tajlandii, o którym zawsze marzyliśmy, jako w scenerii plażowej, letniej, pełnej luzu. Kiedy zaczęliśmy poszukiwania biura, które pomogłoby nam zorganizować tą uroczystość, natrafiliśmy na Exotic Weddings. Pełni niepewności postanowiliśmy za pomocą biura dopiąć odpowiedni termin, a czasu nie było dużo, bo raptem 3 miesiące, a przygotowań jak każdy doskonale wie, mnóstwo :) Uroczystość cywilna odbyła się w hotelu White Knot na Koh Chang, który został stworzony na tego typu uroczystości. Plaża, na której zbudowano altanki oraz pozostałe elementy dekoracji wspaniale wtopiły się i dopasowały do istniejącego otoczenia. Białe domki w tle również zdawały się być zbudowane jakby z myślą o przyszłych uroczystościach ślubnych."

Joanna i Rafał - 09.03.2015 - Pattaya - St. Nikolaus Catholic Church

"Ślub kościelny zawarliśmy przed katolickim księdzem tajskiego pochodzenia, co tylko dodało kolejnego elementu egzotyki i inności naszego ślubu, czyniąc go tylko naszym, wielkim świętem :) Mały kościół w Pattaya został przygotowany tylko dla nas. Organy, kwiaty, przyjaciele oraz oczywiście my - w tym dniu dwie najważniejsze osoby świata, nie tylko dla innych, ale przede wszystkim dla siebie, na zawsze.. W obu uroczystościach uczestniczyła Iwona Kalwarczyk - nasza koordynatorka, która wraz ze swoim zaangażowaniem okazała się fenomenalnym organizatorem, uczestniczącym w przygotowaniu każdego, nawet najmniejszego szczegółu, że o roli kamerzysty, fryzjerki oraz dobrego ducha uroczystości nie wspomnę :) Pełna uśmiechu, otwartości na nasze "zachcianki", luzu a zarazem profesjonalizmu spowodowała, iż z czystym sumieniem możemy polecić przyszłym młodym szczęściarzom, kiedy tylko wymyślą sobie ślub inny niż typowe szablonowe uroczystości, że jeśli ślub w Tajlandii to tylko z Exotic Weddings, a może powinienem napisać - z pomocą naszej serdecznej koleżanki Iwony."

Klaudia i Irek Klaudia i Irek Klaudia i Irek Klaudia i Irek
    "Chcieliśmy, by nasz ślub był wyjątkowy, dlatego zdecydowaliśmy się na Tajlandię. Wcześniejszy pobyt w "kraju tysiąca uśmiechów" pozostawił niezapomniane wrażenia, dlatego decyzja o miejscu ślubu nie była trudna. Od razu trafiliśmy na Exotic Weddings, a kontakt z Iwonką, nie pozostawiał złudzeń, że to dobra decyzja. Podróż rozpoczęliśmy od Bangkoku, by po czterech dniach dotrzeć na Koh Samui. Pierwsze spotkanie z Terrym, managerem hotelu Pavilion Boutique Resort, utwierdziło nas w słuszności decyzji. Każdy szczegół ceremonii był dokładnie omówiony, a nasze wszelkie sugestie uwzględnione. W prezencie otrzymaliśmy willę z basenem, zamiast rezerwowanego pokoju z jacuzzi na tarasie. Dzień uroczystości był przepiękny. Rano wizażysta zadbał o moją fryzurę i makijaż, które przetrwały w stanie niezmienionym przez cały dzień. Sama uroczystość przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Było niezwykle romantycznie, "nasza piosenka", płatki róż i wspaniałe dekoracje z przepięknymi storczykami. Pastor prowadzący ceremonię zachwycał serdecznością i poczuciem humoru. Ceremonia prowadzona była w języku angielskim, ale oczywiście wygłaszaliśmy też przysięgę w języku polskim. Po tych chwilach wzruszenia nastąpiło uroczyste podpisanie dokumentów, szampan za nasze zdrowie i sesja fotograficzna. Wieczorem, przy pięknie udekorowanym stole, tajskich smakach i szumie fal podziwialiśmy Zatokę Tajlandzką i wspominaliśmy ten wyjątkowy dzień. Fotograf zadbał, by i te szczególne chwile pozostały na zawsze nie tylko w naszej pamięci, ale także na zdjęciach. Następnego ranka udaliśmy się na Krabi, by tam zakończyć naszą dwutygodniową podróż po Tajlandii. Wszystkim, którzy chcą, by ich ślub był niezapomniany, ale nie mają ochoty zajmować się organizacją i formalnościami, gorąco polecamy Exotic Weddings. Iwonka zadba o każdy szczegół i sprawi, że jedyne problemybędą dotyczyły wyboru hotelu, czy kolorystyki dekoracji, no i oczywiście sukienki ślubnej. Życzymy wszystkim obecnym i przyszłym Narzeczonym, tak wspaniałej ceremonii jak nasza i oczywiście wiele szczęścia w późniejszym życiu." Klaudia I Irek